czwartek, 5 września 2013

Dobra Gra #2 - L.A Noire


08 listopada 2011 ( światowa data premiery )
11 listopada 2011 ( data wydania w Polsce )


Dzisiaj LA Noire, czy rzeczywiście Ulice LA są tak ciemne i tajemnicze? Zobaczcie sami w mojej recenzji.
















Grałem w tą grę dość dawno temu, choć nie przeszedłem jej całej to ją zrecenzuję. Gra jest naprawdę ciekawa. Mi to trochę przypominało książkę...


Jak widzicie to nasz główny bohater - Cole Phelps - Weteran II wojny światowej


Gra dzieje sie w latach 40, a dokładniej w roku 1947 do Los Angeles , nasz główny bohater wstępuje do świata policji. A Los Angeles w tamtych czasach były mocno opanowane przez handlarzy narkotyków i morderców.

Bardzo podoba mi się nawiązanie do lat 40/50 (bardzo lubię te lata).Kolejnym plusem tej gry jest grafika. 


Nie będę robił spojlerów z misji. 


Fajną rzeczą jest to że możemy się poruszać po świecie i samochodem i na nogach Cole'a


To była chyba najkrótsza recenzja. Tak kończę ją. Może dlatego że dawno w nią nie grałem...


Przechodzimy do ocen...

GRAFIKA

9/10


Muzyka

7/10


Grywalność

10/10



Ogólna ocena


9/10


Szymon Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz